23 feb. 2010

träning

Idag har det blivit systerdotter passning. Vi tog en lång promenad runt ankdammen och sedan ner till Sävedalen osv.

Maten har gått kanon idag! Är jätte nöjd ;D
Ett kombinerat pass idag med, 30 min intensiv spinning och sedan direkt efter 30 min core.
Herregud :O jag hatar att cykla och det var verkligen skit jobbigt jag trodde jag skulle dö en stund.
Core har jag ju varit på förut så det var inte så farligt men hatar "plankan"

Imorn är det vilodag, fast möte med personliga tränaren.

Vi tre systrar ska anmäla oss till vårruset imorn :D PINSAMT! jag kommer dö .

Hittills idag har gått 11964 steg. Den räknar ju en massa andra saker med men det orkar jag inte skriva ut.
Är iaf super nöjd med dagen :D

Nu är jag ny duschad och glad för att dom idag har spacklat lägenheten.

Nu blir det röka och sedan gå och lägga mig och efterlängta träningsvärken imorn :D

btw, jag rekomnderar verkligen alla människor att börja träna ! speciellt om man har värk

Inga kommentarer: