22 feb. 2010

Det blir lite dåligt med inlägg nu eftersom D är här hos mig. Men ska försöka uppdatera lite.

I fredags blev det 60 min kondition på gymmet. 20 min intesivt på cross, cykel och löpbandet.
Idag blev det bodypump. För övrigt så ringde den personliga tränaren idag och vi ska ha möte på onsdag. Eftersom jag och syster börjat på Xtravagansa.

Jag var på Allum igår och köpte två mp3 spelare, en liten rosa och en liten svart. ( kunde inte bestämma mig vilken jag ville ha ) Men det blev den svarta för den var lite snyggare och bättre.
Det är en liten sak med en clips på så att man kan ha den när man tränar.

Sen köpte jag och syster den senaste stegräknaren. Man kan ha den runt halsen osv. Skit bra. Tyvärr köpte syster den sista rosa så jag tog en grön.

Idag har jag gått 8281 steg hittills men tog på mig den typ två timmar efter att jag gick upp.
Skit bra är den för övrigt , ville bara säga det igen.

Har passat Maja idag med, och ska passa henne imorn. gos<3

Nu har jag jätte ont i huvudet och ska ta mig en treo.

Btw, så har jag fått ont i halsen och är täppt i näsan. Diana har smittat mig. Så typiskt när man väl kommit igång med träningen igen. Men jag ska fortsätta träna så länge jag inte har feber iaf.

Imorn blir det 30 min spinning och 30 min core, ett kominerat pass.

Well well.
Ha det gött.

En sak till föresten . Min lägenhet borde bli klar snart! Nu ska det börja målas :D

2 kommentarer:

Madde sa...

Duktig du är som tränar på! Jag har också den senaste stegräknaren! Köpte den för ca 6 mån sedan och är rosa, jag har på mig den varje dag. Jag är beroende av den! Försöker minst komma upp i 12000 steg om dagen, men helst fler! Du kommer själv märka att du kommer välja trappor istället för hiss, resa dig upp och hämta saker och gå istället för buss, bara för att komma upp i steg! Hihi!

Stackare, du får se till att vila upp dig nu!

Stor kram och krya på dig!

Lina sa...

Jag ville med ha rosa men syster tog ju den sista :P
Jag försöker gå så mycket som möjligt :D är mycket roligare nu :D