5 mars 2010

Jahopp.

Kursstaren gick bra igår. Konstigt vad jag vågar prata och vara social med lite piller i kroppen. Dumt . Om jag ändå hade vågat utan.

Vägde mig iaf och mätte fett procenten. Jag tänker inte säga vad jag väger osv.
Men det var bra resultat iaf. Min fett procent är lite mera hälsosam nu även om den var det innan med.

Jag kämpar med att vilja rasa i vikt samtidigt som min logiska sida säger att jag ska gå ner långsamt och hålla den vikten sedan.

Somnade tidigt igår men vaknade helt utmattad. Men med träningsvärk det är bra!
Jag behöver vila mig det märks. Dumma kropp.

Kp från dsv ringde igår med. Fast hon hade DBT ringde hon ändå. Gulligt :)
Vi pratade lite oså. Kändes bättre. Hon sa att jag hade distans. Hon var orolig för mig först.

Pratade med ssk med. Hon sa också att jag får ringa mobila fast dom inte kan besöka mig. Jag och KP har pratat lite om det, och eftersom jag inte bor där längre så var vi lite osäkra om jag fick ringa. men det får jag iaf. Känns bra att ha den vetskapen även om jag inte brukar ringa så ofta.

kvart över åtta imorse sprang Maja in till mig och la sig under mitt täcke. Mys<3 Fast lite segt med eftersom jag är helt slut.
Vill lägga mig och falla i koma ett tag. Komma bort. Sluta känna.

Well well.
Röka nu. Vänta på mamma och sen handla. Fixa dosan med.

1 kommentar:

Anonym sa...

Att känna är inte negativt gumman.. Att INTE känna är illa. Sen att hantera det du känner är en annan sak. Puss på dej goa Lina!!!