6 mars 2010

Vaknade död idag med.´, men har iaf lyckats genom gå denna dagen med.
Jag har varit en sväng på Allum där Syster köpte träningstrosor till mig. TACK!

Tog en promenad bort till Vallhamra med mor och syster och systerdotter.
Sen en promenad själv med bra musik i lurarna.

När jag gick kom jag på massa saker att skriva här i bloggen. Det är som bortblåst nu. Såklart.

Är uppe i 13843 steg nu.

Vilket underbart fint väder det har varit idag! Jag kände verkligen för att gå ut och springa men nope. Måste vila , MÅSTE vara frisk på Måndag.

Sjukt trött på vissa människor. Och nej jag nämner inga namn i bloggen, jag hänger inte ut personer på det sättet. Och nej jag tänker inte säga vem eller vilka jag menar om ni frågar så det är ingen idé att ni frågar.

Jaja, mat snart.

FUCK YOU

1 kommentar:

Unknown sa...

Är du trött på mig? Undrar jag...