28 feb. 2010

Usch. Vaknade tidigt imorse med helt igentäppt näsa. Mamma åkte och köpte nässpray.
Jag har knarkat nässpray och treo hela dagen.
Maten gick bra ända tills Lina naturligtvis lyckades få ångest och käkade glass. Tog två stess.

Jag vill inte vara sjuk! Imorn är ju mitt favorit pass och jag vill ge järnet inte vara sjuk och inte orka lika mycket.

Jag ska ge mig fan på att vara frisk imorn. För övrigt ska jag passa Maja för hon är oxå dålig.

Måste måste måste ringa kp på dsv imorn med. Har tänkt det ett tag men inte kommit så lång att jag gjort det än som vanligt. Men det känns så jävla dumt.. Ringa och säga hej jag mår dåligt igen.

Well well. Men det kanske inte är psykiskt jag mår dåligt det kanske är fysiskt? jag kanske har en hjärntumör? Det kan ju orsaka dåligt mående? ASG

Jaja jag ska inte klaga.

Nu ska jag ta nässpray och vänta på att stesoliden ska verka och sen ska jag nana.
Godnatt
och önska mig lycka till på pumpen imorn

3 kommentarer:

Unknown sa...

Men det kanske inte är psykiskt jag mår dåligt det kanske är fysiskt? jag kanske har en hjärntumör? Det kan ju orsaka dåligt mående? ASG

Vad menar du med det? Förstår inte det roliga i det.

Lina sa...

Jag menade precis det jag skrev. Jag tyckte det va lite lustigt, men tanke på mina tidigare inlägg. Men du kanske inte har den humorn.

Unknown sa...

Ha okej, du vet min humor är inte som andras :p jag har svårt att fatta. Du vet filmen torsk på tallin eller vad den heter, den gången jag såg den skrattade alla andra förutom jag, jag förstod inte alls det roliga :p haha kram