25 feb. 2010

Mötet gick bra igår, fast var tvungen att droga ner mig rätt duktigt för att jag var så nervös.

Igår var vilodag, gick 8000 nånting i steg.

Idag gick jag morgonpromenad till apoteket och sedan tränade jag funktionell styrka i 45 min halv tolv. Nytt pass, men bra. Focuserar på bålstabilitet , tränar, mage , rygg, rumpa, lår , balans osv.

Var inne på intersport med syster förut som var så snäll och köpte ett par nya tränings brallor och ett linne till mig. Tack<3

Imorn blir det bodypump eller gym har inte bestämt mig än.

hittills har jag gått 10556 steg.

Maten denna veckan har gått riktigt bra tycker jag.

Frukost: lätt youghurt med färska hallon, nötter , flingor och kanel och ett super grovt bröd med keso, sallad och kalkon.

mellis- en bar

mellis- en bar, ca 1 dl keso och en avokado.

Snart blir det middag.

jaja bye bye

Inga kommentarer: