27 feb. 2010

Idag blidde det ett lekland med barnen det var super kul! sen lite shopping och det var lite roligt för entligen hittade jag ett par helt vanliga jeans som satt bra. Sedan hittade jag tre tröjor på Esprit med .

Jag har knappt varit still idag för att komma upp i steg eftersom jag inte tränat idag. Men lyckats bli förkyld igen! Toppen, alltid när man som minst behöver det.

Maten har gått bra idag med tycker jag. Blir bättre och bättre på att stå emot.

Blir fullkomligt trött på folk emellanåt bara. Som jag och mina systrar brukar säga, vi är de enda vettiga på denna jord.

Vill bara ge lite cred till Miranda som skiver en otroligt bra blogg! Stark och smart tjej det.

Idag har jag gått 12678 steg .

Kan tänkas att folk tror att jag är "frisk" eller mår bra nu, men tankarna finns där hela tiden ska ni veta.
Även om träningen är bra.
Jag hoppas att jag en dag kan gå ut bland folk utan att ta en massa mediciner.
Jag hoppas att jag en dag kan sluta med tramadolen, och bli av med min värk.
Jag hoppas att jag en dag kan leva ett "normalt" liv. Eller iaf ett friskt liv.

Nu ska Lina nana .

1 kommentar:

Madde sa...

Det är bra kämpat! Du måste orka utmana dina demoner, för det är bara du som kan göra det! Är striden vunnen så är den vunnen, även om slaget var hårt!

Jag hatar med värme, kanske därför instruktören frågade några gånger om jag var ok och min syster skratta och sa att jag såg döende ut?! Jag kan inte ens basta och är vi på stranden så är jag den som ligger i skuggan. Men det är värt att utmana sig ändå, det handlar om att stå ut när det är skit!

Var bor du? I stockholm finns ju två tre stycken vad jag vet!

Kram