5 maj 2009

Tisdag

Idag fick jag passa Maja en liten stund. Mysigt att vara själv med den lilla tossan :)

Sen åkte jag och min syster till skönhetssalongen som min bror och hans flickvän äger. Där fick jág en ansiktsbehandling som bestod av, först peeling sedan ångade hon mitt ansikte och tömnde porer. Sen fick jag ansikts mask och en ansikts massage. Sen fick jag ansikts produkter för nästan 1600 kr!! Dom är så snälla :)
Dom skämmer bort mig min lilla familj.

Jag fick också fem hundra kr av min mormor igår så jag kan köpa lite nya grejjer eftersom jag ska flytta så jag och mamma och bror drog till Ikea en stund förut. Jag köpte lite nya bestick, kuddar, glas, bäddset, lakan, stekpanna, skärbrädor och sånt.

Och nu fick jag veta att jag fått fem hundra insatt av morfar med! WIIIE plus att jag ska få fem hundra av min kontaktperson för vi hade redan planerat en Ikea resa men det blev inte av. Så nästa vecka har jag Tusen kr att handla för :) YAY Massa fina grejjer till min nya lägenhet :)

Maten började inte jätte bra. Jag har inte räknat kalorier idag eftersom det sket sig redan vid frukost time. MEN jag har iaf inte knökat i mig en massa godis och skit som jag brukar när jag är här.

I morgon vet jag inte vad vi ska göra riktigt det får tiden utvisa. Men imorn kväll åker jag hem iaf. Och då ska jag träffa Kathleen vare sig hón vill eller inte!

Kom ihåg Kathleen att jag älskar dig så jävla mycket och att jag al´ltid kommer finnas här för dig! Du är min BÄSTA vän!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskar dej <3 Min lilla inbrottstjuv :P

nillan sa...

Hej!
Vart köper du ditt efedrin någonstans? :)