6 maj 2009

Onsdag

Nu är jag hemma igen! Eller nja jag är hos Kathleen. Men jag är i vänersborg iaf. Vi har kollat på Hounddog. SKIT BRA! Dakota Fanning spelar så otroligt bra.

Maten har som vanligt gått käpprätt åt helvete. Jag har gått upp som bara den! Nya tag i morgon! Jag ska jobba på min inställning och jävlar i mig sluta proppa i mig massa socker!

Jag ser ut som en jävla köttbulle, allvarligt jag ser gravid och allämnt fet ut. KOSSA!
Och jag har ingen annan att skylla än mig själv. Jag borde flytta ut i en gammal stuga på landet utan kommunikationer så jag inte kan köpa något att äta. Bara odla morötter att leva på.
Där kan jag sitta på mitt feta arsle tills jag blir smal! DÅ kan jag komma tillbaka till civilisationen.

I morgon är det dagsjukvård för min del igen. Gympa med! BRÄNNA FETT!
Sen ska jag träffa min kontaktperson och sedan ska jag och Kathleen kolla på min blivande lägenhet igen så jag kan planera lite hur det ska se ut och så.
Jag har redan en bild i huvudet men ändå.

Tack min kära familj som ställt upp dessa dagar för mig och skämt bort mig. JAG ÄLSKAR ER!

Nu ska jag ansluta mig till Kathleen igen som sitter och pratar i telefon.

Btw, många har frågat var jag fick tag i mitt Efedrin någonstans. Det finns en sida som heter medinc eller något sådant , jag kommer inte riktigt ihåg. Googla på Efedrin och det namnet så får ni nog fram det. Dessutom bör ni veta att 100 styck kostar 350 kr plus frakt och man måste handla varor för minst 700 kr för att kunna beställa.

Jag kan också meddela att Efedrinet inte har funkat något vidare bra på mig. Jag blir bara dålig av det och tror nog att jag äter mer med det också.
Första gångerna jag tog det funkade det men inte sen. Biverkningarna är väldigt stora på mig iaf. Så jag har slutat ta det.

Jaja Natti natti

2 kommentarer:

Unknown sa...

Älskar dig gumman. Efedrin funkar NADA. Inget som funkar på oss du. Bra att vi slutat med den skiten.

För er som är intresserade av det och lite till kolla in http://www.medinc.se/

Demonic sa...

TA BORT DET DÄR!
Lägg för fan inte ut adressen på era bloggar!