4 maj 2009

Måndag igen

Nu har jag varit på Dagsjukvården och varit och hämtat mina mediciner.
Jag berättade för sköterskan hur jag mådde och så, jag pratade även med min kontaktperson om mina självmords tankar och hur jag hetsar osv.
Det känns ju lite bra att få det sagt iaf. Det var prat om inläggning men jag vill inte det tror jag..

Jag ska i alla fall åka till min syster idag bestämdes det och stanna där till onsdag. Jag saknar min familj och jag tror jag behöver åka till en stund. Jag bad även min syster att hjälpa mig med hetsande medans jag är där.

Senare efter vi bestämt att jag skulle dit så fick jag ett sms av min syster att hon bokat in en ansiktsbehandling åt mig i morgon :D Så go hon är :)

Jag har även handlat upp mina sista pengar. Jag köpte grönsaker och yoggi.

Jag flyttar ju om en månad och min mormor frågade om jag behövde något så jag sa att jag behöver ett nytt diskställ för det är trasigt så hon skulle föra över pengar så jag kunde köpa det jag ville ha :)

VILKEN UNDERBAR familj jag har :) Dom tar så väl hand om mig. Jag älskar dom allihopa :)

Mitt mående som sagt is CRAP! Jag hoppas humöret går upp lite nu när jag ska till familjen.
Jag kommer givietvis sakna Kathleen som jag träffar vaaarje dag och som är min bästaste och älskade vän <3
Jag kommer även sakna Rickard som jag träffar varje dag på dagsjukvården.

Kathleen min underbara, hur skulle jag klara mig utan dig?
Det finns ingen bättre än du! Du betyder så otroligt mycket för mig och ställer alltid upp och finns alltid där för mig. Du är min själs vän. Du är allt<3>
Jag älskar dig så mycket att det inte kan förklaras med ord!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Jag ÄLSKAR dig <3<3<3<3 Tack gumman Puss

Anonym sa...

fyfan vilken snäll syster, sån vill ja me ha,,,

vilsen sa...

Hej tjejen.
Undrar en sak..vART man får tag i efedrin och där dte är säkert att man får hem dem?
Jag har blivit blåst en gång så vore tacksam om du kunde hjälpa mig?
/ Vilsen

maila mig gärna
vilsen83@live.se