8 maj 2009

Fredag

Jag mår inte bra alltså.
Allt känns åt helvete. Maten går åt helvete hela tiden. Det är lätt att bestämma sig för att inte äta eller sluta med vissa saker när man inte är hungrig eller precis har ätit men när hungern och suget smyger sig på då är inte jävlar inte så lätt!

Igår kollade jag på lägenheten jag ska flytta in i igen för att få lite ideér om hur jag ska möblera oså.
Idag kommer den tjejen som ska flytta in i min lägenhet och ska kolla så jag måste städa lite.

Jag och Kathleen ska gå promenad nu innan dagsjukvården och sen den långa promenaden efter den tjejen har varit och kollat.
Jag ska träffa Malin idag med, jag trodde jag skulle göra det igår men jag hade visst kommit ihåg fel.

Pms har kommit med. Jag ska ha mens runt den 11. Jävla Pms jag hatar det.

Skjut mig någon?

1 kommentar:

Iris sa...

Hoppas att du mår bättre snart!