8 maj 2009

Eftermiddag

Jag har varit på dagsjukvården idag, först en promenad det var skönt. Vi gjorde inte så mycket på dsv. Jag pratade med min kontaktperson där ganska länge. Hon frågade om jag ville att mobila skulle ringa över helgen men det ville jag inte. Hon fråga om inläggning med men jag sa att jag inte vill det heller.

Sen gick jag hem till Kathleen en sväng, käkade frukost. Sen gick jag till CK:s och handlade mitt diskställ jag velat ha lääänge nu. Malin kom och hämtade mig och vi åkte hem till mig. Jag har städat och burit ner lite saker till källaren.

Tjejen som ska flytta in i denna lägenheten var här och kollade med sin mamma förut. Det gick bra jag dog inte!

Jag har ätit lite och badat och rakat benen och sånt nödvändigt.

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag tänker. Maten har gått bra än så länge och ska så förbli!

Jag mår inte särskilt bra, vikten är ju åt helvete och pms gör det inte bättre vare sig för vikten eller humöret.

Nu ska jag nog röka och glo på tv lite

Inga kommentarer: