24 feb. 2009

Tisdag

Ja, jag kanske skulle uppdatera lite då. Jag kan ju meddela att jag INTE fick lägenheten jag kollade på förra veckan. Ja, Lina är väldigt besviken och ledsen.
Det känns hopplöst, jag kommer antagligen aldrig att få en ny lägenhet utan sitta och ruttna i denna värdelösa fula saken som jag inte ens kan förmå mig att gå till emellanåt.

Idag strejkade hela min hjärna och min kropp. Jag kunde inte gå hem. Jag spenderade en liten tid på tågstationen och sedan en stund på biblioteket. Sen fick jag svälja stoltheten och gå till Kathleen. Tack<3 Men hur jävla dum och värdelös och idiotisk känner jag mig inte?

Vet ni hur det känns att absolut inte vilja gå tillbaka till sin egna lägenhet? Det är hemskt.
Jag kan inte ens beskriva känslan.

I övrigt så gick maten bra i typ två dagar. Vikten imorse var 58,2
Men mitt mat intag idag bestod av en semla, en nd, och PIZZA! ÅH trött jag blir på mig själv. Så jag väger väl 60 imorn eller något.

Mitt mående annars, jaa vad ska jag säga? Trött , mycket ilska inom mig.
De mesta känns meningslöst och hopplöst.

2 kommentarer:

Anonym sa...

2 korta frågor bara!
Varför skriver du i tredje person? Ser väldigt skumt ut.
och varför dricker du näringsdrycker? Jag menar, du verkar ju inte underviktig, du är ju ganska normalvikitg.

Lina sa...

Jag har inget bra svar på varför jag skriver mig själv i tredje person. Jag har väl alltid gjort så. Men det får se skumt ut, jag skriver bara det behöver inte se bra ut.

Nej jag är inte underviktig, jag är normalV. Men läkaren ansåg att jag skulle dricka dom och jag fick det utskrivet.. Dricker någon ibland