25 feb. 2009

onsdag

Näe , dagarna känns meningslösa. Jag vill inte.
Blir dagsjukvården idag. Sen då? Jag vet inte.

Jag har slutat med Fluoxitinet och Topimaxen och kalium tabletterna. De anti depprisiva har jag ätit i kanske två år men det känns inte som dom hjälper. Topimaxen hjälper inte heller, så jag sa till medicin tanten i måndags att jag vill sluta med dom. Så nu tar jag bara Stesolid och Zopiklon.

Jag sa oxå att jag inte tänker ta blodprover. Verkar inte vara några problem. Hon skulle prata med läkaren om att jag ska få hämta medicin en gång i veckan igen. Det var hennes förslag. ?? När jag var på psyk så var hon VÄLDIGT upprörd och sa att jag skulle hämta mediciner varje dag, och jag måste väga mig varje vecka och ta blodprover. Detta var vääldigt viktigt. Men nu? Som jag visste så slipper jag det :D



Vågen visade för mycket idag såklart efter gårdagens fetto dag.

Inga kommentarer: