21 feb. 2009

Lördag

Som jag skrev i bilddagboken :

Tomteskur är min nya bästa vän! Mitt badkar är skinande vitt och min diskbänk är så blank och fin att man kan spegla sig i den, typ. ;D

Jag har städat, rensat, sorterat och allt man kan tänka sig och då mår Linas huvud och kropp mycket bättre. ORDNING! Ahh älskade ordning du räddar mig <3

Kanske låter som jag har värsta rent och prydligt men det har jag inte, men väl organiserat hehe

Maten har gått bra idag faktikst för en gång skull.
Tvätta i morgon, en jäävla massa tvätt!

Kanske får en snabb visit av Helena med<3 Och kanske en snö promenad med Kathleen<3

Nu ska jag njuta av mitt väl organiserade hem och skinande badkar och dricka en powerking !

2 kommentarer:

Demonic sa...

Vad duktig du är. =) Själv orkar jag inte ens titta på tvätten. Jag är rädd att den förökar sig. ^^

Anonym sa...

Härligt med en ren lägenhet :D