14 jan. 2009

är på dagsjukvården

Sitter på dagsjukvården nu. Jag har haft samtal med min kp och jag har sagt att jag vill lägga in mig. Hon sa att det kan bli problem med 57:an eftersom Kathleen ska dit. HALLÅ! Ja visste det. Jag sa till henne att det var delvis därför jag inte velat lägga in mig för jag inte velat att dom ska tro jag härmas eller whatever dom tror. Men jag behöver ju för fan ju hjälp lika mycket som hon gör eller? Ska jag inte få någon hjälp bara för att vi är så bra vänner då eller?
Aja, ännu är inget bestämmt. Johanna skulle prata med min samtalskontakt och en underläkare här och se om jag ska få en tid för samtal oså, just nu är hon ute så jag väntar på att hon ska komma tillbaka. Detta lär ju ta ett tag men men. Vänta, krångel och besvikelse är ju vad psykvården går ut på.

1 kommentar:

Anonym sa...

vården idag är ju ett skämt. Iaf vårdpersonalen!

Vet vad du går igenom, har själv varit inlagd på grund av min anorexi. kram!