13 jan. 2009

mmm

Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag skriver ju samma sak hela tiden ändå.

I morgon ska jag och min kontakt person på dagsjukvården prata om jag ska lägga in mig eller stanna hemma eller så.
Jag vet ju att om jag lägger in mig så kommer jag skriva ut mig fort som fan igen för jag hatar att vara där, men samtidigt är jag osäker på om jag klarar mig hemma.

Johanna frågade om jag inte kunde åka till någon av mina syskon men det är psykiskt påfrestande med plus att maten är väldigt jobbig där eftersom jag inte har någon självdisciplin så äter jag mig fetare där.

Har sådan värk med. Hjälper inte med 50 mg tramadol nu, måste ta 100. Jag vill att en läkare kollar på detta för någonting är fel, det kan inte bara vara spänning alltså.

62,5 vägde jag igår. Det går upp och ner heeeela tiden. Jag vill ner till iallafall 55 NU NU NU NU! ! !

585 kcal idag...

Trött..

Jag har badat. Jag ska lägga mig och läsa och sen sova..

Inga kommentarer: