11 jan. 2009

hemma

Har varit hos syskonen i helgen. Jag klarade mig.

Men jag har fortfarande inte tagit beslutet.

För jag vet inte, ärligt om jag vill leva eller inte längre.

Pratade med mobila i fredags, fick väl ur mig lite. Men vad spelar det för roll att prata det hjälper ju inte ändå?

Ingen fattar ju hur jävla dåligt jag mår, ingen tror ju att jag kan må dåligare än såhär tydligen. Allt jag gör och säger är ju bara barnsligt och fel och ja vet inte allt.

Det är samma varje jävla dag
spelar ingen roll om jag säger att jag mår sämmre än sämst för dom pratar bara och jag mår samma ändå oavsätt vilken hjälp dom erbjuder för inget hjälper ju.

Så jag måste bara bestämma mig.
Leva eller inte

Nej jag lägger inte in mig, det hjälper mig inte. Jag klarar inte av att vara inlaggd jag har provat på det förut.

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag gör allt för att du ska bestämma dig för att leva. jag hade gett vad som helst.

Anonym sa...

Hoppas beslutet som du grubblar över inte handlar om självmord :(

Anonym sa...

Varför mår du så dåligt då?? vad har hänt? Men om alla vill hjälpa dig.. varför tar du inte emot det... verkar som du och Kathleen är förälskade eller nåt. Ta emot hjälpen som alla vill ge dig. Det hjälpte mig när släkt och vänner tog tag i allt.