23 jan. 2009

hemma

Jah, nu är jag hemma igen.
Jag skrev ut mig från 57:an i måndags ego som jag är enligt läkaren. Ni förstår att läkaren satt och sade att jag var ego som skrev ut mig utan att tänka på hur personalen kände. Han fick svar kan jag ju säga.

Jag hade inte fått skriva ut mig om jag inte hade en plan som han köpte vilket jag hade naturligtvis. Jag åkte till min syster som fick gå upp till avdelningen och bekräfta sin närvaro och så.

Jag var hos syster till onsdag då åkte jag till Kathleen som jag har varit hos tills idag.

Systers man har planerat min framtid. I Göteborg. Eller Partille.. Visst vill jag flytta ner men INTE NU!
Jag köper hans resonemang och allt är jätte bra men något i mig säger nej och att jag vill klara mig själv ett tag till.
Jag är väl ändå inte helt körd än?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hur menar du göteborg? Jag menar, är det något gruppboende det är tal om eller? Bor du själv nu? Bra blogg förresten.

Unknown sa...

Nej du är inte helt körd. Du ska bo kvar i vbg tycker jag och inte vara så beroende av din familj, du kan ju ta tåg ner, det är enkelt och smidigt, men du gör som du vill. Du är vuxen nu serru!

Anonym sa...

Läst lite på din blogg. Hoppas du kommer må bättre snart. Lite nyfiken på hur mycket du har gått ner sammanlagt? Kram

Anonym sa...

du skriver i din rubrik på bloggen "I want to be skinny"
men är det inte bättre att vara realistisk och först säga att du vill bli normal innan du kan tänka på att bli smal? en tanke som slog mig, bara..

Anonym sa...

beroende av sin familj behöver man ju inte vara, men vem kan hjälpa en bättre!? sin familj behöver man livet ut och de är inget fel i det. Man ska vara glad om man har en familj som bryr sig om en, de finns många som inte har det. om man nu behöver vara beroende av någon så finns det ingen bättre än familjen... (Jag har erfanhet,hade inte klarat mig så bra utan min familj) Jag tackar min familj för mitt liv i dag. Läste en del av din blogg vi hhar varit rätt lika du och jag. Mitt råd är till dig Ta vara på de chanser du får och framför allt hjälpen// ÅSA