16 jan. 2009

57:an

Är inlaggd på 57:an nu. Blev det i onsdags kväll.
Kathleen är med inlaggd. På Torsdag morgon innan jag ska prata med läkaren kommer min kontakt person och säger till mig att öppenvården att berättat för dom att jag och Kathleen umgås mycket privat och inte är bra för varandra när vi mår dåligt och att läkaren kanske inte tycker att vi ska vara på samma avdelning så att jag ska vara beredd på det. SKITSNACK!
Läkaren tyckte iaf inte det han sa att eftersom han inte sett något desruktivt mellan oss så såg han ingen anledning till att flytta på någon av oss.
Men NATURLIGTVIS såg dom väl en chans nu till helgen när avdelningen stänger och man får spendera helgen på en annan avdelning, då sätter dom oss på skilda avdelningar.
Aja va fan dom ska göra saker krångligare än var det är. Göra problem av sånt som inte finns.
Focusera på våra induviduella problem istället.
Igår när dom hade te stund i mat salen så kom jag in och då sa dom " vi har plats för dig med" men jag sa bara nej jag vill ha mina mediciner. Då sa dom dom skulle du bett om innan tio eller så får du ta dom halv elva. Men ja bara men jag vill ha mina BEHOVS mediciner fick jag säga inför allihopa andra patienter som satt där. Så reste en personal sig och upprepade samma sak. Då sa jag men jag kan väl inte bestämma när jag har behov eller?
Jag missade frukosten idag. Min kontaktperson sa till mig att jag absolut inte får banta när jag är här, och jag sa det är inte så himla lätt jag kan inte bara proppa in mat i käften. Då sa hon att jovisst kan du det, det är bara att tugga och svälja så får jag ta hand om ångesten efteråt. ELLER HUR!? DU!? ÄR DET DU SOM FÅR TA HAND OM DEN!? HA? Fy fan.
Jag funderar på att säga att jag vill åka till syrran på perm istället. Jag vet inte ens om jag vill komma tillbaka.
Jag har iaf varit här i två nätter. FRAMSTEG. Eller nått
Klockan kvart i ett ska en taxi hämta mig och köra mig till Uddevalla sjukhus där jag ska vara på avd 71 en äldreavdelning. Kul. Sitter på bibblan på Näl nu.

4 kommentarer:

Demonic sa...

Fy fan vilka jävla svin! Det är ju helt jävla otroligt hur korkade de kan bli. Ahh, blir så jävla arg!

Tänker på dig iaf. Du kan klara detta!

Stay Strong

Anonym sa...

*kramar om* Hoppas att det ordnar sig för dig och Kathleen!!

Anonym sa...

"göra problem av sånt som inte finns", skriver du att andra gör. Men lilla vän, är det inte det du håller på med hela tiden själv? Ojojoj, här snackar vi tappad självinsikt! Du hittar ju fel o problem i det mesta./Linn

Unknown sa...

LINN!!!!!!!!
Det är ju inte VI som KRÅNGLAR! Det är ju psykiatrin, särskilt en viss person som ska snacka dåligt! Frågor som "äter ni tillsammans?" det är la fan klart vi äter tillsammans, det vi vill äta! Ska man jämföra lina nu och förr, och mig nu och förr så är det jävla stor skillnad, både för henne och mig! Vi är bra för varandra. Vi har roligt. Ingen ska få klanka ner på oss, men om folk nu vill göra det så får dem väl göra det, som du!