23 jan. 2009

svar på kommentarer

KiKI sa... Hur menar du göteborg? Jag menar, är det något gruppboende det är tal om eller? Bor du själv nu? Bra blogg förresten

SVAR:

Nej inget gruppboende eller så utan min familj fixar lägenhet och så får jag jobba det jag klarar av på deras jobb bland annat en skönhets salong. Osv. Dom fixar allt. Naturligvis skulle jag ha läkare och så där, men ah..
Tack :)


Ett bättre liv sa...

Läst lite på din blogg. Hoppas du kommer må bättre snart. Lite nyfiken på hur mycket du har gått ner sammanlagt? Kram

SVAR: Sammanlagt på lite mindre än ett år har jag gått ner från 104,6 till dagsvikt 60,9 så ca 44 kilo.


Anonym sa...

du skriver i din rubrik på bloggen "I want to be skinny"
men är det inte bättre att vara realistisk och först säga att du vill bli normal innan du kan tänka på att bli smal? en tanke som slog mig, bara..


SVAR: Enligt BMI och läkare så är jag normal viktig nu, men ja vet inte vad du anser. Jag är 168 och väger ca 61- 62 kilo så vad anser du?

2 kommentarer:

Unknown sa...

anonym, lina är normalviktig, smal då tänker jag på gräns till undervikt, alltså bmi 19...

Anonym sa...

Men då förstår jag inte varför du ska gå ner ännu mer i vikt om du redan är normalviktig?!!?
Du är redan fin som du är nu - fast det spelar väl ingen roll att man skriver det.

Det märks att du hamnat med dåligt folk