5 sep. 2008

Städa

Det blev ingen dsv för mig idag , jag hade sådana magkramper. Men dom gick över efter ett tag. Nu har jag städat hela lägenheten. Jag har städat kylskåpet, tyvärr så kollade jag ju inte hur glasskivorna satt innan så nu är det inte som det var innan. Det är en som inte passar men det måste den ju göra eftersom den var där förut.

Igår rensade jag ut hela min gaderob. Jag hängde upp allt i galgar i olika kategorier. Samma med underkläder fast dom hängde jag inte upp.

Nu kokar jag fullkorns pasta till lunch.
Har redan ätit nästan 200 kcal. Usch.

Halv fem går mitt tåg till Göteborg. Jag ska vara hos Jenny (syster) i helgen. Jag kanske åker hem imorgon kväll men vi får se.
Jag ska gosa massa med Maja iaf! Min lilla skit unge, och nu är inte Amanda där så då blir hon inte svartsjuk när jag gosar med Maja.

Nu ska jag käka, sen bada, sen packa!

Kommer sakna dig Kathleen fast det bara är så kort tid. Hur ska jag klara mig i Turkiet? Jag får packa ner dig i min resväska!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Du klarar dig! Jag finns ju här när du kommer tillbaka. Puss

Unknown sa...

det var en jävla stor bild på dig nu då haha