4 sep. 2008

Leyla<3

Har pratat en massa med Leyla nu. Det går inte att beskriva våran relation. Hon är en av mina bästa vänner och jag älskar henne så overhört mycket. Vi pratar i telefon nästan varje dag då hon bor i malmköping. Nu hade vi inte pratat på lite mindre än en vecka, så det kändes bra när hon ringde.


Det är så bra att prata med dig Leyla för du är inte här, jag vill ha dig här. Men det är lättare att prata med någon som inte är här o är inne i samma psyk skit som jag.
Dessutom är du bra på att bolla mina tankar. Få mig att tänka till.

Det är också roligt att veta om ditt liv, jag älskar att lyssna på alla dina killbekymmer :P
Du är underbar gumman<3

Jag älskar dig och hoppas du alltid finns med mig<3>

Efter du ha duschat ska du allt ringa och prata godnatt med mig som du gör ibland. Då sover jag bättre dessutom.

Jag är så jävla glad att jag har mina vänner KÄRLEK TILL ER!


Peace and Love

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är helt underbar hjärtat mitt. Jag är lycklig över att jag har dig!
Kom ihåg; det finns känslor som står över både kärlek och vänskap <3