8 sep. 2008

helgen

Har varit hos syster hela helgen, hon har handlat en massa kläder till mig, eller inte en massa kanske men tillräckligt. Köpt cigg till mig och fick två hundra så jag kunde köpa mjölk om jag inte får mina pengar idag.
Just nu sitter jag hemma hos Kathleen, hon är på möte. Sen ska vi till vbg bostäder.
Sen ska jag hem. Har väl fått en massa påminelser nu. Jävla fitt soc.
vart en stund på dagsjukvården med.
Fan klockan är kvart över 10 och jag har redan ätit nästan 300 kalorier. BLÄH.
Kathleen tipsa mig om vääääärldens godaste yoggi, mycket kalorier men den mättar iaf.
Mitt humör är lite ostabilt idag känner jag. Funderar på om jag skulle åka tillbaka till syster Jenny ikväll eller i morgon. Känner mig tryggare där. Visst mår jag dåligt där med, men där skulle jag aldrig skära mig eller ta intox. Dessutom finns det inga sådana säker där.
Jag kan hälsa på syster Ida ocg bror Baste och min brors son.

Men men vi får se. Just det faan jag har ju läkarsamtal i morgon och ska träffa Malin. Då kan jag iaf inte åka ikväll. Får ta några propavan o Zopiklon och Stesolid så jag kan sova bort problemen till i morgon istället. Japp.

Skriver mer sen. Bye

Inga kommentarer: