4 sep. 2008

Lalala

Jag har bestämt mig om gruppboendet. Jag vill flytta dit. Nu hänger allt på Vänersborgs kommun. Jag hoppas jag kan flytta in i år.

Sov hos Kathleen till idag, alltid lika skönt att vara hemma hos henne. Gick till dsv en sväng sen till försäkringskassan eftersom jävla soc behövde ett papper som dom lovade att fixa själva men neeeej då. Så jag är en vecka sen med mina räkningar. Har jag inte pengarna på mitt konto imorn så blir jag ännu mer förbannad.

Fick fem propavan tills läkaren kommer tillbaka. Men hallå!? ja måste ju ta två varje kväll PUCKON. Vill ju ha mer Zopiklon med. Eller jag behöver.

Vuxen psyk är inte pedagogiska för fem öre.
Prata med min psykolog idag med, vi ska ha möte med medicin kärringen och johanna. så ska vi tala om för Agneta (medicin kärring) att hon inte ska lägga sig i mitt liv och säga att hon vill se mina stygn på armen. Jäävla kärring hon ska bara ge mig mina mediciner och hålla käft.

Har lyckats bra med mat intaget idag med tycker jag.
Jag ska ner MINST tre kilo innan den 25 sep.

Är hemma nu, jag har diskat och plockat undan oså. Har just ätit middag. 181 kcal var det.

Jag kollar på tv nu efter det ska jag rensa min gaderob och sen dammsuga och sen tvätta hela kylskåpet för nått luktar inte gått där.

Over and Out

Men jag känner mig lite bättre faktikst. Känns som om jag är på väg uppåt igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

<3
jag vet att du redan är fast i viktnedgången, räkna kalorier och så. jag vet jag har varit där också. men jag hoppas att det inte blir en för stor grej, att du är fast i det för länge.


kärlek till dig.