2 sep. 2008

Obestämd

78,8 imorse. Blää ja vill gå ner mer... Ätit mellan 300 och 500 kalorier i några dagar nu,. Men men bara blir så.


Varit ute med min kontakperson och fixat pass eftersom jag ska till Turiket med syster.
Fikade med Malin (kp) och Kathleen.
Va hemma hos Kathleen sen, vi försökte sjunga men det gick inge bra :P Jag har inte skrattat så äkta på länge.
Jag älskar dig Kathleen<3


Ska jag flytta till gruppboendet eller inte? Åhh kan inte bestämma mig. Måste skriva ner för och nackdelar.
Veeeelig.

23 sep ska jag tbx till sahlgrenska för att först träffa handkirurgen och sen en sjukgymnast. TVÅ DAGAR INNAN resan! BLÄ. Jag vill åtmindstone ha bort gipset nu NUNUNUNUNUNUNU

Kan dom inte ge mig en skena eller nått.

Humöret har varit hyvsat jämt idag faktikst. Blidde lite depp en stund men det gick över.

over and out

1 kommentar:

Unknown sa...

Men ta chansen att flytta dit, inte alla som får den, om du känner när du bor där att det inte är nåt för dig så är det ju bara att flytta... kram