8 sep. 2008

Ångest

Mår skit, jag kände det ju komma förut. Jag har tagit två Stesolid.
Gud vad jag bara vill få bort ångesten, få bort den gnagande känslan i magen. Jag vill skära, jag vill ta en intox. Vill är väl fel ord, men allt för att ta bort ångesten.

Jag får inte skära, jag ska ju hålla en månad och sen få en belöning. Håller jag tre månader så ska min syster ta mig till ett spa.

Jag är orolig.

Ge mig ett svar! Jag skiter i vilket bara du ger mig ett svar.

Jag känner bara för att ta bort stygen och skära av senorna igen, skära ännu mer, skära sönder hela mig. Skära pulsådern.
Jag har piller hemma så jag skulle kunna ta en intox, kanske inte en döende sådan det vet jag inte har inte rikigt koll på hur mycket jag har.

Men jag måste vara stark både för mig och för dig. Jag vet att vi ska ta våra problem med våra kontakter på psyk, men jag är känslig. Tycker jag om någon så blir jag orolig och jag blir ledsen.
Men det är inte därför jag är depp nu tro inte det!

Maten. Blä . står still i vikten, jävla skit att jag förstörde allt i helgen.
Jag var på väg att hetsäta förut men jag gjorde det inte och jag borde ju vara glad och stolt över mig själv, men jag känner mig bara fetare och fetare.

439 kcal hittils.

Jag vill inte dö, jag vill bara lägga mig i ide ett tag.

Inga kommentarer: