1 aug. 2008

Vaarmt

Jag sov hos Kathleen i natt. TACK! Hade jag inte gjort det hade det nog inte slutat så bra hemma hos mig.
Du är verkligen underbar<3
Var en stund på dagsjukvården idag, sen gick vi hem till Jenny och hjälpte henne att packa upp. Puh vad varmt det var, men brände en massa kalorier iaf och känner mig lite nyttig.
Det känns som att jag har gjort något bra.
Jag tänker inte skriva hur många kalorier jag ätit idag. Men jag är mätt och glad iaf :D Nu hoppas jag bara att jag går ner mer i vikt för jag har stannat , eller jag pendlar mellan 86-87. Imorse på Kathleens våg vägde jag 85,5 men hennes våg är mycket snällare än mig.
Till jul ska jag väga MINST 70 kilo. Dags att börja träna!
Jag ska sova hos Kathleen i natt med. Det känns bra. Jag kan vara mig själv här och ha roligt. Jag hatar att vara hemma i lägenheten själv. Jag hatar hela lägenheten.
Men jag känner att jag borde göra mer. Betala mat eller nått eftersom jag är så mycket här. Nästa gång hon behöver nått så får jag betala det. Japp så får det bli.
Nu ska jag duscha
Over and out / Lina

Inga kommentarer: