31 juli 2008

Fet


Det blev jobbigt i morse så jag ringde VT ( villa trestad ) och frågade om dom kunde hjälpa mig till dsv. Det kunde dom. Jag förstår inte varför jag inte kan komma över mina mentala blockeringar. Men det tar bara stopp och jag vet inte vad jag ska göra.

Var ute vid slussarna med dsv , det var mysigt. Sen var jag hemma hos Kathleen och spelade guitar hero. Sedan hjälpte vi Jenny med flytten. Det känns bra att jag har gjort någon nytta idag.

Jag har fått tillbaka mitt sötsug och hunger. Jag gjorde bulgur med grönsaker och keso förut. Mycket kalorier. Jag går inte ner mer i vikt. Väger 86, 5 idag. Jag måste börja motionera mer och sluta med all socker.

Jag börjar må lite kasst på kvällarna igen och på morgonen. Jag undrar om det är för att dom har höjt fluoxitinet och Lamotriginet?
Läkaren sa att hon skulle höja med 25 mg i veckan på Lamotriginet men det är samma denna veckan dvs 175 mg.

Jag tänker kanske sluta med Stesoliden jag blir så hungrig av dom och hetsäter. Dumt.

Jag har en massa vin hemma vilket inte är bra med tanke på att när livet känns meningslöst så dricker jag och skär mig.
Men jag har iaf inte sytt på länge! YAY
Jag tänker att jag bara är en belastning för samhället. Jag vill tillföra något. Men jag är en värdelös människa. En människa som bara knaprar piller och är fet och ful. Jag orkar inte ens sminka mig längre.

Jag blir bara fulare för varje dag som går.
Jag oroar mig mycket för att mina vänner ska tröttna på mig. Jag vet ju att jag är en jobbig människa, jag försöker men jag är jämt orolig. Jag är trött på att vara så orolig och paranoid. Jag hoppas Johanna ( kp på dagsjukvården) kommer tillbaka snart så jag kan prata med henne.

Jag hatar mig själv.

Funderar mycket på att skära och överdosera nu för tiden igen. Jag har mycket SU tankar nu, fast jag vill ju inte dö men jag orkar fan inte.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gumman då <3 Jag älskar dig! Du kommer gå ner i vikt, jag lovar! Du äter ju för lite! Vi kan gå promenader. Och vi ska börja träna på sportlife ju!

Älskar dej Puss

Anonym sa...

du är inte värdelös ! du är värdefull .. för mig är du allt.. glöm aldrig de.. jag tjatar jämt om att jag vill vara ditt ljus i mörkret men du är mitt ljus i mörkret ! du får mig att må så bra och jag kan verkligen vara mig själv med dig ! jag hoppas att jag betyder lika mycke för dig som du gör för mig.. du ska aldrig känna dig oälskad för jag kommer alltid älska dig så mycket att de räcker och blir över ! du tillför massor till samhället.. du får mig att må bra.. du får människor att må bra ! nu bablar jag som fan för jag kan inte med alla ord i världen beskriva vad du betyder för världen, för mänskligheten och framför allt för mig ! jag är så glad att jag lärde känna dig ! jag ÄLSKAR DIG !