8 aug. 2008

fan

Det blev ingen tvätt idag. Jag vaknade tio i nio av att Kathleen ringde. Det blev en cykel tur till dagsjukvården. Vad gjorde jag där`? drack en kopp kaffe och sen cykla jag hem igen. Dom gör ju INGET annat än att spela kort där. Så totalt jävla meningslöst.

Allt känns meningslöst nu. Bailys är fortfarande inte tillbaka och jag känner mig så jävla skyldig och dålig. Det känns som om alla tänker att jag borde göra mer och borde tagit hand om henne bättre.

Lägenheten ser ut som fan igen. Jag har INGEN ORK!!

Jag vet inte vad fan jag ska göra. Jag funderar på att åka till partille nästa vecka och passa Maja. Få en paus. Men frågan är om jag orkar. Jag måste hämta mediciner på måndag med.

Vad ska jag göra i helgen? Jag vette fan. JAG VILL INTE JAG VILL INTE JAG VILL INTE!

Ta bort ångesten snälla!
Vad ska jag göra? Jag vill bara bort. Livet är inte värt att leva just nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

du klarar det <3 kram

Jessica alborg sa...

Men Lina <3
du klarar allt :) <3