7 aug. 2008

ta bort mig

Stygnen på handen,.
Bailys borta.
Keratin vax i hela jävla håret som ingen vet hur man får bort.
Passa Maja nästa vecka?
Gå till Susanne?

Jag orkar inte. Det blir för mycket. Jag vill vila. Jag vill åka bort för att sedan komma hem och allt är ordnat.
Jag vill åka iväg. Jag vill bort. Jag vill inte dö. Jag vill bara inte ha det såhär.

Men så finns det ju en speciell person här i vänersborg som gör att inte vill åka bort ändå. Jag vill ju vara med henne. Jag trivs med henne och älskar henne.

Varför ska vi båda må dåligt? Varför ska det jämt vara såhär?
Jag orkar inte.

Jag vet fan inte vad jag ska göra. Jag vill inte skära mig igen. Jag vet ju att det inte hjälper . Det gjorde ju ingen skillnad i tisdags.
Jag har inte tillräckligt med piller för en överdos. Jag vill inte ta en överdos.
Jag vill bara slippa känna.

Magen värker. En klump i halsen. Ingen ork.

Jag vill inte.
Ta bort mig

1 kommentar:

Anonym sa...

Älskar dig <3 Va rädd om dig <3