8 aug. 2008

back!

Bailys är tillbaka!
Jag hade satt upp lappar i några trappuppgångar och jag och Kathleen cyklade lite och kollade. En kille ringde o sa att han sett henne på sin balkong i onsdags. Sen lite senare ringde en tant som sa att hon sett henne nedan för hennes balkong för några timmar sedan så jag och Kathleen gick ut och ropa på henne och vi fann henne i en buske. Stackarn. Men hon mår bra iaf!
Tack för all hjälp Kathleen!

Pratade med Jenny ( syster ) och jag ska passa Maja nästa vecka. Pratade också med systerdotter Amanda :- Lina du låter ledsen?
Hur kan hon höra det? Jag var ju inte ledsen så men.. ändå.

Jag ska tvätta i morgon mellan 17 och 22.

Känner mig lättad för att Bailys är tillbaka men finns ju fortfarande en massa annan skit att ta hand om .

Inga kommentarer: