27 okt. 2010

Stan

Kom hem för en liten stund sedan. Jag var på bio med Amanda systerdotter. Paranormal aktivity två.
Den var lite seg, men det blev en del skrik på sluten ändå. Svårt att inte bli rädd när ljudet är jätte högt och hela biografen skriker.

Jag har vart i stan hela dagen nästan. Åkte in vid två. Jag har letat kläder i evigheter men hittar ingenting .
Jag har letat i fyra olika affärer ( samma kedja ) efter ett par trosor jag vill ha, men INGEN har just i den storleken. Så jag blev deppig och köpte två stycken Bh:ar med tillhörande spetstrosor. Det blev dyrare än det var meningen.
Hittade ett par nödbyxor. med andra ord, billiga och hyfsade eftersom jag är i stort behov av just byxor men aldrig hittar några så tog jag dessa. Slank även med ett rosa linne som var på rean.
Nu återstår det bara att hitta resten av allt man behöver.

Well well, nu är jag trött och seg.
Godnatt.

Btw, jag ska till en psykolog på Fredag och prata om den där studien jag ska vara med i.

2 kommentarer:

Belle sa...

Jag har med varit i en studieundersökning. Jag kan inte påstå attn de gick bra.. Tabletterna fick mig att spy efter varje måltid.

Hur kommer er studie se ut? (:

Lina sa...

Det är ingen studie med mediciner.. jag vet inte riktigt än, jag gick aldrig på det samtalet tyvärr, men ska få en ny tid. Jag kommer att skriva om det när jag vart där :)