18 okt. 2010

Måndag

Ja, vad ska jag skriva? Jag har inte isolerat mig så mycket de senaste. Jag har spenderat några nätter hos en vän.
Hela min kropp är slut. Både psykiskt och fysiskt fast jag sover bra. Jag gissar att det har varit lite för mycket nytt den senaste veckan och att alla mina känslor hinner i kapp mig nu.

Jag har upptäckt att jag är väldigt destruktiv i nästan allt jag gör. Jag har en del att fundera över just nu .
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, finns inte så mycket att säga om mitt liv just nu . Jag försöker ta en dag i taget.
Jag försöker att inte vara så destruktiv och jag försöker att hålla mig vaken. Vara medveten och närvarande.

I morgon ska jag till Öpv. Jag kom aldrig dit förra veckan. Typiskt mig. Men i morgon ska jag dit! Banne mig!
Det kommer nog bli två jobbiga timmar har jag en känsla av.

Psykologen ringde mig förra veckan btw, och undrade om jag ville delta i en omfattande studie som dom ska göra om (med) människor med mina / liknande problem. Hon sa en massa annat med men jag orkar inte rabbla upp det nu.
Jag har iaf tackat ja med motiveringen att det kanske är bra för de som kommer efter mig, jag kanske lär mig något utav det.  Man kan hitta en bättre behandling för mig.

Nu sitter jag i soffan och slöar. Hela min kropp skriker att jag sa gå och lägga mig. Men jag protesterar.
Men jag tänka inte utmana ödet så jag halv ligger.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad du än tycker så kämpar du på bra och det märks att du verkligen försöker!