15 apr. 2010

Igår blev det för mycket mat .. suck på mig..

Mitt humör pendlar verkligen jätte mycket det är som om jag hade pms fast det har jag inte så.
Jag har försökt att förklara för folk att för mig är det värre att hetsäta än att skära mig. Visst blir jag inte fysiskt skadad ( eller ah, kroppen får sig ju en chock och mår inte bra av för mycket ) men ångesten efteråt är så grymt mycket värre än om jag skurit mig eller tagit tabletter.
Men det är inte alla som förstår det. Tyvärr.

Ibland, hur dumt och idiotiskt det än låter så önskar jag att jag skar mig istället för att hetsäta. Jag har hellre fler ärr än att fortsätta vara tjock eller gå upp i vikt.

Jaja, mina problem. Ilandsproblem. Men det är fortfarande ett problem.
Ssk ska ringa idag, får se om jag får något vettigt sagt.

Om en stund blir det Finngösa och sen sola gissar jag. Idag ska vi prova ett nytt pass. Body Balance. Får hoppas att det är något att ha.

Nu ska jag sminka mig så jag kan visa mig ute utan att folk blir mörkrädda.

Bye

2 kommentarer:

Becka sa...

Jag vet PRECIS hur du menar. Jag tänker oxå så att jag önskar ibland(jämt) att jag hellre skär eller bränna mig än att hetsa. Ångesten efter en hets är fruktansvärd, tusen ggr värre än om man skurit sig...

USCH!

Kämpa tjejen.

Kram Becka

Anonym sa...

Kämpa, du klarar det. Jag förstår också hur det är med sådana tankebanor. Må bra är ditt mål, eyes on the prize!