14 apr. 2010

Igår blev det 60 min spinning.

Idag passade jag Maja, så syster kom och lämnade henne vid halv tio och då tog vi en promenad till Allum för jag behövde köpa solskyddsfaktor till ansiktet eftersom jag får soleksem där och redan hade början få pyttelite, så nu blir det solskydd 50 :/ Tråkigt men men.
Sen stannade vi vid Finngösa där vi brukar röka för den finns en lekplats. Jag ringde in och kp kom ut och satt med oss. Köpte kaffe och cola till Maja.
Sen vandrade vi vidare till Triumpf glass och satt ute i solen och käkade glass. Dom har väärldens godaste youghurt glass där ( inget socker, o,5 % fett)

Syster kom sedan och då blev det att ligga och grilla sig på hennes altan som blir fruktansvärt varm! Så jag har faktiskt bränt mig lite idag :D

Sen tog jag och syster en promenad på 8 km istället för att jogga.. Vilodag idag eftersom mina ben är döda efter bodypump och spinning.

Nu har jag tagit en dusch och väntar på att bli trötter.

Inga kommentarer: