9 mars 2010

Igår blev det ett bakslag, misslyckande, ett steg bakåt . Kalla det vad du vill.

Pratade med ssk förut men lyckdes naturligvis inte få fram något utan att jag mådde bra och hon överröste mig med beröm för en massa saker. Då är det svårt att tala om att man mår skit osv.

Ringde till aktivitetshus som finns här i sävedalen för de som är inom psyk, så jag ska dit på möte imorn.
Hon jag pratade med var jätte trevlig och det verkade bra där. Jag berättade om mina svårigheter för nytt folk och hon förstod helt och valde därför ut en dag när det inte är så mycket folk där och ska komma ut och möta mig.

Vaknade helt utmattad igen. GE MIG LITE ENERGI!
Tog iaf en promenad med mamma och Maja förut. Maja somnade i vagnen och sover ännu.

Träningsvärk sedan igår.

Aja.. kaffe nu

Inga kommentarer: