8 mars 2010

BodyPump 60 min.

Pratat med ssk. Men sa att jag mådde bra.
Fan.
att jag aldrig kan säga som det är.
Måste ringa kp på dsv imorn.
Mår åt helvete just nu.

Självskadetankar och självmordstankar. Väldigt starka sådana. VÄLDIGT starka.

Hatar detta upp och ner måendet. Lamotriginet verkar ju inte hjälpa .
Kanske skulle ta upp det med.


ååh rastlös , hetsätnings attack på gång. Men SKA stå emot! Då skadar jag faktiskt hellre mig själv.
Ja dumt båda delarna.
Men va fan.

Hatar min kropp. Hatar mat. Dumma fula äckliga feta äckel kropp!

Vilket otroligt patetisk inlägg det blev.
Men ibland är det känslorna som talar. och då blir det patetiskt och ologiskt.

1 kommentar:

Madde sa...

Alla har vi sådana dagar. Jag tycker synd om dig, för jag VET hur det känns. Maktlösheten lamslår än och allt är nattsvart runtomkring. Men det finns ljus! Tänk istället på vilken fantastisk kropp du har, den överger dig inte, oavsett hur illa du gör den. Kämpa med dina inre demoner och lev i symbios med din vackra kropp, ställ upp för den, likt den ställer upp för dig. Din kropp är ditt hem, möblera och måla väggarna kan du alltid göra, men inte ändra planlösning.

Stor kram