2 mars 2010

Idag har jag passat Maja. Vi tog en tur till Allum eftersom min Mp3 slutade fungera, men naturligvis hade jag slängt kvittot, men han i affären sa att jag kunde ta ett kontuudrag, men det man får ur atomaten sträckte sig inte så långt så får ta från internätbanken, men då hade maja visst lyckats göra nått med min dosa så att den är blockerad så jag får gå in på banken och fixa detta.

Iaf så köpte jag ett nytt busskort och en till tröja på Esprit, en rosa långärmad. Jätte fin och super skön.
Esprit har sååååå sköna kläder. Dyra men sköna.

Maten har gått bra idag, även om jag inte fick i mig någon lunch av någon jävla anledning var jag inte hungrig och kunde inte äta. Men syster gjorde en smoothie istället .

Idag blev det 3 kombo passet. Fast pumpen var världelös. 30 min pump ger nada bättre att gå på de vanliga passen.
Men 30 min intensiv spinning och sedan 30 min core är perfekt.

Så 90 min träning idag iaf.

Är fortfarande förkyld men inte så jätte mycket. Lite hostig, nysig och snuvig bara.

Av den nya kosten jag äter så har jag blivit förstoppad och väldigt gasig vilket gör att jag har ont i magen hela tiden typ. Inte bra.

Hittils har jag gått 10164 steg.

btw. Ringde dsv och ssk idag. Dom är grymt stolta över mig trors gårdagens bakslag. Dom berömde mig för maten, träningen och allt annat. WIIE

Inga kommentarer: