3 mars 2010

Fortfarande förkyld. Det suger.
Knappt någon träningsvärk från igår. Nästa gång får jag ta i hårdare för då ska jag allt vara frisk.

Borde åka in till banken idag. Innan halv två. Då ska jag och syster träffa PT:n
Jag är trött, snorig, hostig och har ont i huvudet och är utan treo. Kanske en till anledning till att åka dit så jag kan köpa mera treo och knarka.

För att vara ärlig tog jag lite koffein tabletter igår för att orka. Vet inte om det hjälpte. Men jag var trött som fan när jag kom hem från träningen iaf. Somnade vid 10.

Jag Vill börja ut och springa nu! eller ah, jogga. Så jag kan öva inför Vårruset.
Jag vet inte vad som har hänt med mig. Men jag älskar att träna numera :D Bra iof. Men jag blir så ledsen när jag är sjuk.. Vill ju kunna träna fullt ut

well well.
Idag är det bara genomgång med PT:n eventuellt lite löpband när Det är systers tur att gå i genom med honom.

Hmm ja, kanske skulle rycka upp sig och ta sig ut?
Vi får se hur det blir med det

Inga kommentarer: