3 feb. 2010

Åh jag blir galen. Tankarna kommer hela tiden. Helt kluven är jag med.
Jag ska ta en stesolid , så kanske jag kommer på bättre tankar och eventuellt somnar.

Min PMS gör sig påmind igen med godis sug och hela köret.. Jag skulle väga mig imorse men vågade fan inte.

Detta är inte helt sunt.

I morgon ska jag ringa ssk, vi har gjort upp det så. Att jag ska ringa varje torsdag. Fast jag behöver inte ringa om jag inte vill, men jag borde göra det för det är saker jag vill berätta och få ur mig.
Men om jag känner mig själv rätt så lär jag ha några timmars ångest/ obeslutsamhet som slutar med att jag inte ringer..

Vill ringa kp på dsv med, men det har heller inte blivit av. Suck på mig.

Imorn ska jag gå till källaren och packa upp min köksvåg, vet inte vart jennys är någonstans och jag veta att dom inte vill att jag räknar kalorier men det här funkar fan inte,,

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag tycker inte du ska hämta upp matvågen, då är du fast där igen. kram

Lina sa...

Fast tankarna är ju där hela tiden ändå, jag är hellre fast igen och väger mindre än att vara fet