11 nov. 2009

Tränat tre dagar i rad nu. Det blev BodyCombat igår. Det var lite knasigt men skoj.
Träningsvärk i ryggen idag hehe.

Nu är jag hemma i Vänersborg igen. Åkte vid ett. Jag har varit och handlat med Kathleen och städat.
Malin ( kp) kommer om en stund så jag bjuder henne på middag med dessert.
AvokadoBulgur heter det.

Bulgur med avokado, fetaost och keso. MEN men min vanliga tur så visade det sig att de avokadorna jag hade hemma var sten hårda så jag tog en tur till hemköp och där fanns inte EN ENDA mogen avokado, så det får bli utan.
Köpte iaf två ciabatta bröd och en färskost med kantarell smak som är skit god.

Jag har inte ätit så mycket idag så.

Till dessert blir det hallon med vaniljkesella och riven mörk choklad med mint crisp.
GOTT!

Köpte blommor med till Malin och hennes familj eftersom dom är så underbara mot mig.

Jag mitt nöööööt glömde naturligvis mina cigg hos mamma! SMART LINA!
Men mamma skulle sätta över pengar så jag kan köpa.

Jag har dukat och tänt ljus och doftolja. Lite mysigt får man ju göra det för stackars Malin som jobbat hela dagen fasten hon är sjuk och trots det tar sig tid att träffa mig.

Nä nu ska jag mata mina fiskar på FB.

Inga kommentarer: