9 nov. 2009

Det blev bodypump igår igen kl halv sex. Det var den unga killen som var instruktör igår, han är bäst.
Men det var jobbigare än sist. Trodde jag skulle ha dunder träningsvärk idag men har bara lite ont i armarna och benen.
Var på Core ball i Fredags med men det var inte alls lika bra som sist, det var en annan instruktör och hon var inte lika bra. . Men men. Idag blir det MRL tror jag och på onsdag body pump beroende på vilken tid jag åker hem.

Ska hem på Onsdag eftersom jag ska hämta medicin på Torsdag. Jag ringde dsv idag och pratade med Kp.
Hon frågade inte ens hur jag mådde, well well.

Ligger i jennys säng nu och väntar på att tvättmaskinen sk gå klart. Då blir det att hänga mer tvätt och sedan klä på mig.

Vi var på Allum igår för att köpa farsdag present från Maja till Jonas, då fick jag tre par strumpbyxor, ett par lila och två par svarta, sen fick jag vanliga sockar och ett par gråa knä strumpor.

Fick nya skor av mamma i fredags med. Ett par svarta stövlar fast utan klack för det har jag redan.

Jaja, nu är tvätten klar. Bye

Inga kommentarer: