19 nov. 2009

Jag blir så trött och ledsen. Jag försöker och försöker. Jag ska flytta och byta mijlö och förhoppningsvis ska det gå bra.
jag har varit skadefri i snart 5 månader, jag tränar minst tre ggr i veckan och försöker med maten.

Jag byter mijlö för att jag mår bättre här och kommer närmare min familj. Jag kommer att få nya möjligheter.
Jag har kört fast i vänersborg och har egentligen ingenting där som håller mig kvar förutom två vänner.

Men jag tycker att man kan vara vänner utan att ses hela tiden. Diana, Helena, Vanessa, Denise. Vi ses sällan men är fortfarande otroligt bra vänner.

Jag tänker inte ge upp och slås ner av detta. Jag kämpar och det är jag stolt över.

13 kommentarer:

Anna Teresa sa...

Skönt att höra att du kämpar så bra.Det här kommer nog att gå vägen.Du är så ung och har livet framför dig! Lycka till i fortsättningen ! kram :)

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lina sa...

Ja jag vet hur det är med vården, men det tar lika lång tid i vänersborg. och ska jag ändå flytta är det ju dumt att på börja något eller hur?

Jag vet att vi var taighta och hur allt var men saker och ting förändras och VI förändras.

Bortglömd? Jag försöker prata med dig men du är alltid så off på något vis. och vad ska jag prata om? det är ju familjen som är mitt liv just nu..
Och om du inte bryr dig om vad jag berättar så kan jag väl sluta med det. Men det är ju saker som gör mig glad och jag tycker är intressant borde man inte som vän då åtmindstonde lyssna?


Du vet varför jag inte kan vara hemma och det har inte med dig att göra. Jag vill umgås med dig med men det blir svårt med tanke på omständigheterna.. och jag har frågat dig flera gånger om du vill komma hit men du vill inte och då finns det inte så mycket mer JAG kan göra.

Lina sa...

Anna Teresa : tack ! Jag tror detta kommer bli bra jag med :)

Anonym sa...

Stå på dig Lina. Känns som du är på rätt väg. Du är stark och vill verkligen komma vidare. Det märker man. Det är du som gäller nu. Ditt liv. De som inte kan förstå behöver inte bry sig heller vad du gör. Verkar som K inte kan ta att du är på väg uppåt. Eller kan glädjas med dig. Ha bara folk omkring dig som ger dig ngt. Inga tråkiga energiförbrukare som drar ner dig för att de själva inte kan.

Simone sa...

Tveka inte på att du gör rätt!!

Demonic sa...

Fan vad du är duktig! Önskar att jag kunde säga att jag vart skadefri lika länge men förutom lite rispa så har jag vart nästan lika grym som dig.

Kathleen, jag tycker verkligen att du skall ta det där med Lina personligen ist för att skriva på en blogg, det kan lätt bli missförstånd då.

Lycka till i Partille tjejen!

Lina sa...

Anonym: Tack! Nej jag ska kämpa på!

Lina sa...

Simone: Simones ord är lag :P

Lina sa...

Demonic: Tack :D jag är ganska förvånad faktikst att jag klarat så länge med tanke på hur årena har sett ut . Men om jag kan klara det så kan du klara det!

Rispor är inte heller bra, men om jag gissar rätt så var det väldigt mycket värre innan? Så då har du ju kommit ett stort steg på vägen!

Kämpa på!

Sussi - Rage blackout - ADHD sa...

Har aldrig kommenterat här förr, men jag har följt din blogg ganska länge. Och det verkar som om du är på rätt väg nu, du gör det som är bäst för dig, tränar, går i terapi och tar ansvar över dig själv. Du är stark och du vet vad du vill. Så kämpa på!!

/Sanna

Unknown sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
diana sa...

Jag tror verkligen att det kommer bli jättebra för dig att flytta!Nu får vi allt ta och ses snart! Jag tänker på dig hjärtat, älskar dig <3