16 nov. 2009

Åh det ska bli skönt att åka till Egypten. Lite sol och bad.
Vi åker tidigt på tisdag morgon. ( nästa tisdag alltså)

Nu sitter jag här hos mamma och börjar bli uttråkad, jag tycker de andra kan komma hem nu.
Jag har inte velat gå ut eftersom vädret är skit och jag har inga pengar så jag kan inte direkt åka och göra något.
Men men så kan det vara ibland. Jag får pengar på onsdag.

Jag kollade på gamla bilder på bilddagboken och GUD vad jag ångrar att jag gick upp dessa tio kilo!
Jag var ju på väg åt rätt håll! Vad hände egentligen? Nu tränar jag ju ganska mycket, visserligen har jag bara gjort det i typ tre fyra veckor men iaf. Jag vill ha resultat!

Jag märker ju att jag har fått mer muskler osv men jag vill ha viktnedgång! Men jag MÅSTE MÅSTE MÅSTE skärpa mig med maten, men det tycks alltid finnas någon ursäkt till att äta vissa saker.
Det har iaf inte blivit så mycket godis som det brukar på senaste tiden. Men mat och kakor!

Var är min självdiciplin? TA TAG I DITT LIV LINA!
Men det är ju så enkelt att tänka I morgon ska jag ta tag i mitt liv. Men så blir det aldrig.

Jag åker hem igen på onsdag och ska hämta medicin på Torsdag morgon sedan åker jag tillbaka hit eftersom jag ska kolla på lägenheten.
Mamma kör ner mig på fredag igen för jag ska till Kvinnokliniken på morgonen och sen ska jag packa inför resan . Sedan åker jag hit igen och stannar här tills vi åker.

Helena kommer på fredag och stannar till lördag med :D WIIE . Jag har inte träffat henne sedan i somras tror jag. Det ska bli skoj :)

Påklädd, sminkad, fet och rastlös.

3 kommentarer:

Simone sa...

om du tittar på gamla bilder på bilddagboken så se då istället hur mycket du HAR gått ner! DU ÄR FIN MÄNNISKA! ALLA TYCKER DU ÄR FIN! FÅ IN DET I DIN SÖTA SKALLE!

Lina sa...

haha vad söt du är simone lilla ^^ Jag älskar dig!

BadHabitPsycho sa...

Aaah Egypten!! Vill jag med, dummis;)
Tänk inte på att du gått upp i vikt, det gör vi alla ibland! Tänk istället på hur jäkla duktig du är som gör något åt det!!=D