13 okt. 2009

Pms

Jahopp, nu sitter jag här och väntar på att klockan kan bli 8:40 så jag kan dra mig till dagsjukvården. Det är ingen idé att vara där innan nio längre för idioterna stänger in sig i köket och garvar så länge att dom inte kommer ut försen tio kvart över med kaffet och frukosten. Jag skiter ju i frukosten men kaffet vill jag ha! och de som äter frukost vill ju ha den kl nio. Dom är minsann noga med att patienterna ska hålla tiderna men tydligen gäller inte samma för de.

Jaja, Var en sväng på överby igår för att handla lite. Mitt mål var en halsduk som jag velat ha ett tag nu och den köpte jag, men sen var mitt andra mål ett par jeans eftersom jag knappt äger några. MEN tydligen tillverkar dom inte jeans för feta människor med feta rumpor. Jag blev återigen nedstämd och självförtroendet fick sig en törn.

NU är det hård diet som gäller igen! Jag SKA vara lika duktig jag var när jag tappade tio kilo i augusti förra året. Självdisciplin LINA!

ah just det, jag har pms med.

2 kommentarer:

Anonym sa...

varför kalla folk som hjälper dig idioter??? taskigt

kickan34 sa...

jag har rispat mig, jag vill ta överdos jag hyperventilerar jag e glad. kanske känner jag migs som du vet inte. men lä'ser din sida och känner jag e inte ensam villa bara skriva de., kram