14 okt. 2009

Igår var jag på dagsjukvården, sen på vero moda och provade byxor. Men eftersom dom inte tillverkar kläder till feta människor med feta rumpor och osymetriska kroppar så tog det låång tid innan jag hittade ett par svarta byxor. Jag ska nog köpa dom idag, men jag ska prova dom en gång till först.

Kul och åka till egypten och inte kunna visa sig i bikini för att man väger 140 kilo och ser ut som en flodhäst.

Gick iaf hem och stor städade. Sen kom bror och en arbetskompis för att sätta upp en hylla och fixa en Ikea lampa som jag inte förstod mig på.
Bror hade jobbat på vargön så han kom efter jobbet. Han satte upp hyllan på någon minut och lampan fixade han med lite sladd och sånt som elektriker fixar med. Bra blev det! tack!

Idag blir det dagsjukvård igen och sedan till motions palatset för att testa lite olika saker och se vad jag klarar av och vad jag ska fortsätta göra sedan. Han jag träffade och som jag ska träffa idag är iaf förstående och bra men jag är ändå super nervös. och NATURLIGVIS har jag lyckats bli lite förkyld med.

Ja just det så var det ju PMS med.
Imorn fyller syster 24 och då blir det Partille för min del. Skönt att få vara i en frisk värld. Eller ah Frisk hahaha var väl att ta :P

Inga kommentarer: