13 juli 2009

Måndag

maja har inte varit ett dugg jobbig idag! Vi har dansat, sjungt, städat och varit på lekparken. Sedan somnade både hon och jag i mammas soffa :O

Sedan kom Baste och Noah en sväng.
Simone, Philip och Simones familj kom på middag det var trevligt. Sedan var vi och åt på glass cafet :)

Jag har varit hos Philip och Simone med :) Det är skönt med Simone för hon är så rolig att man kan garva riktigt ordentligt och det känns äkta :) Jag älskar att skratta och inte känna ångest på samma gång som jag annars brukar göra.
Simone jag älskar dig<3

Jag ska passa Maja i morgon med sedan blir det hemfärd igen!

1 kommentar:

Simone sa...

<3 dunderfina du!

ska ta mig i kragen och åka upp till dig mer, sista tiden nu! ska inte vi ut och segla kanske vi kan komma över också eller något, gå ut i DIN stad! haha :) LOVE