12 juli 2009

Hemma hos mor

Nu sitter jag hos mor min. Det var som alltid familje middag hos mamma idag och såklart fick jag då utfrågningar om Christian men vad hade jag väntat mig haha.

Jag har inte ätit riktigt lika mycket som jag brukar när jag är här.. men det är fan svårt att stå emot när söta lilla majsis kommer med godis och säger : - Till moster! med glimten i ögat!

Just nu sitter jag och dricker öl och cider, där är det MÄNGDER av kalorer! :O
Jag hade gått ner idag men lär ju ha gått upp det igen när jag kommer hem härifrån. Ingen självdisciplin här inte!

I morgon kommer Simones familj hit och ska äta middag det ska bli kul :D och GRATTIS Simone som kommit in på högskolan hon sökt !

Jag hoppas det blir hyvsat väder i morgon så jag och Maja kan gå ut och leka istället för att sitta inne.
Förut satt vi vid datorn och lyssnade på massa barn musik och sjung :P
Hon är så jäkla underbar!

I bilen hem förut sov hon och hennes pappa satt där bak med henne och somnade till och snarkade som faan. Då vaknade Maja och sa : - Pappa inte nana!
HAHA

aja nu ska jag nog röka och öppna en cider. Säg välkommen till tjockisen!

2 kommentarer:

Leyla sa...

"Förut satt vi vid datorn och lyssnade på massa barn musik och sjung :P"


Haha jag blev lite fundersam först när jag såg på MSN vilken musik du lyssnade på, men det kopplade sen ^^ haha, pusss <3

Unknown sa...

love u <3