26 apr. 2009

Söndag

Jag har inte skrivit på ett tag.

Mitt mående är skit. Jag känner mig så jävla värdelös. Jag har INGA talanger eller något speciellt. Det finns inget speciellt med mig. Jag vill vara bra på något, jag vill vara smal.
Jag är en medelmåtta när det gäller allt, eller sämre.

Jag känner hopplöshet och meningslöshet. Jag är trött och vill ge upp. Jag orkar inte prata och jag har inte orkat skriva. Jag orkar inte skriva allt jag känner heller, och dessutom vad spelar det för roll? Det tjänar ingenting till.

Jag tänker bara " jag skiter i allt och vill bara sova"

Jag orkar inte kämpa, jag orkar inte.
Ångest, meningslöshet, hopplöshet, fly, död, sova, mat, mat, mat, mat.

Jag vill också vara speciell, jag vill vara en intressant människa, se speciell ut. Jag vill vara speciell.
Jag vill vara omtyckt.

1 kommentar:

Leyla sa...

Lina min livlina, du är en speciell person och omtyckt - älskad! Du har sjukt många bra egenskaper, ett vackert yttre och ett ännu finare inre <3 Det finns så jävla mycket jag kan berätta om dig, saker som är helt fantastiska hos dig. Jag önskar bara att du kunde se det själv. Det är inget skitsnack gumman - du ÄR viktig. Du är ödmjuk, omtänksam, humoristisk.. du tar dig tid till vänner, lyssnar och frågar. Varje gång innan vi lägger på i telefonen säger du "Ring om det är någonting" och jag vet det är sant! Jag vet att jag kan ringa dig när som helst, vända mig till dig, få stöd och råd. Det är stort, Lina hjärtat. Du är vacker person och jag älskar dig <3